Song “Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane: MEMBERS ONLY! Lyrics” from Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane Lyrics album:


To Bass be the glory

[TankHead666:]
Members Only be the clique, suck a dick, little bitch
Got money on my cabinet
Ain’t no time for no bitch
Members Only be the clique, suck a dick, little bitch
Members Only be the clique, suck a dick, little bitch
And I know you bitches see us niggas shine in this shit
And the reason for that ‘cuz we grinding for this
Members only be the clique, suck a dick, little bitch
Members only be the clique, suck a dick, little bitch

[Ratchet Roach:]
Members only in this bitch, suck my dick, little bitch
Bouncing in this bitch, so you know I’m on that fuck shit!
Boss with double G’s, and a new chop stick
If a nigga try me, I’mma bust that bitch
Ayy, hol’ up, roll-up in a drop top
Where he at? Bentley lit. That’s the hot spot!
I’m in this bitch, ayo!
Yeah ‘dem boys you know we, tryna go home, playa’ (What up hoe?)

[Flyboy Tarantino:]
On the block, hit my jack, where ya comin’ through
You would think I B.I.G the way I get the loot
Both eyes wide open, they look at you, huh
She been acting messy, and she think that’s cute
That ain’t gas in yo’ blunt, boy you smokin’ boof
Want a coupe, wit’ my bitch, hangin’ out the roof
If it’s pressure we gon’ bust, don’t play me for a fool
Don’t move, ‘cuz my goons, clenchin’ on the tool
Betty Boop, shawty she love how I groove
What I do, I know other niggas wanna do
Copy cattin’ niggas movin’ how I move
When my platoon walk in the room you better keep it cool

[Cooliecut:]
Huh, yep, top notch!
I’mma crack they nigga, no crock rock, uh
Fiy’ fiy’, uh, hit a nigga wit’ the .4-5-5, uh
Got a nigga runnin’ like he hopscotch, uh
I don’t talk crazy, I’m about my, uh
Choke a nigga out, 6-1-9 (6-1-9)

[Bass Santana:]
I might black, just don’t call me back
I’mma pop a flat
Make ’em nap
Runnin’ fuckin laps
They like, “Bass relax”
Where you at?
Where I lay my head is where I lay my stacks
It’s the gang, Members Only took ya’ soul no coming back

[Rawhool Mane:]
What you think?
Pull up to the clan hella deep
At the crib they put you to sleep
My niggas be wilin’ [?s](uh huh) Ayy! (gling, gling)

[Kid Trunks:]
Smokin’ green like Yoshi
We don’t fuck with phonies
Bitch I feel like Tony
My shoota’ keep that 40
I can’t never trust a hoe, the devil keep no phony
Ya mama run up on me when she wanna be escorted
I hit her, hit her
She call me, “Mister, Mister”
Just the other day she call while I was fuckin’ on her sister
That shit ain’t hard, that shit is really simple
Top down, get popped like you a pimple
I can’t lie, Ratchet bleedin’ like a menstrual
Input, you can’t keep up with my mental
My teeth shine, I’mma go right to the dental
She suck my, she gon’ blow it like a candle

[Craig Xen:]
Blowin’ on me like a candle
Suckin’ on me like a vacuum
Members Only got a million opponents
But none of them look like a match
Livin’ they send us a fact, triple 6 on the back, of the Cadillac
License plate, up ‘n down 9-10, ridin’ with Roach on tac

[Kin$oul:]
Members Only be the clique, suck a dick, lil’ bitch
Dope in the air, disappear, in the mist
I don’t give a damn about this fucking rap shit
But I do like they way I sound on my ad-libs

[SB:]
Members Only be the motherfucking clique (Be the clique)
Had to dip ‘n left a message on her lip (On her lip)
Bentley shit I throw them B’s just like I’m sick
Gone through relationships a Tarantino hit
You think she wifey but she bench pressin’ them dicks
Master Splinter explain the boy the way I hold a stick
I predict me and my niggas gettin’ rich
And if you posted like a stamp you gettin’ lit

Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane: MEMBERS ONLY! Lyrics from Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane Lyrics

Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane: MEMBERS ONLY! Lyrics Lyrics are property and copyright of their owners. Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane: MEMBERS ONLY! Lyrics from Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane Lyrics only provided to serve for educational purposes and personal use.

Share Song Tankhead666, Ratchet Roach, Cooliecut, Kid Trunks, Flyboy Tarantino, Craig Xen, SB, Kin$oul, Bass Santana & Rawhool Mane: MEMBERS ONLY! Lyrics and get comment bellow:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here